Șef Service (Șef atelier reparații)

Candidatul ideal

– cunoştinţe şi abilitaţi tehnice;
– bun organizator şi coordonator;
– cunoaşterea a cel puţin o limbă străină de circulație internațională;
– abilitate in relaţiile cu clienţii;
– abilitate in relaţiile cu subordonaţii;
– initiaţivă si responsabilitate în rezolvarea problemelor curente şi inopinante.

 

Descrierea jobului

– controlează şi coordonează activitatea în cadrul departamentului service;
– preia sesizările clienţilor şi distribuie lucrările tehnicienilor de service;
– tine legătura cu beneficiarul pana la închiderea comenzii de service;
– lansează comenzile de piese și materiale către departamentul aprovizionare;
– stabileste inventarul necesar pentru lucratorii din subordine si urmareste intretinerea si integritatea acestuia;
– urmărește completarea corecta și completa a fiselor de lucru întocmite de echipele de intervenție;
– urmărește și analizează fisele de revizii periodice ale instalațiilor;
– asigura continuitatea activitatii in cadrul departamentului;

 

Beneficii

– salariu competitiv și beneficii extra-salariale: tichete de masă, prime anuale de sărbători (Paște, Crăciun);
– zile libere pentru evenimente speciale;
– contract de muncă pe durată nedeterminată;
– programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională.