Candidatul ideal
– cunoştinţe şi abilitaţi tehnice;
– cunoștințe de operare pe calculator;
– cunoașterea a cel puțin o limba străină de circulație internațională;
– bun organizator si coordonator;
– abilitate in relatiile cu clientii;
– initiativa si responsabilitate in rezolvarea problemelor curente si inopinante;
– permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
– se îngrijește de procurarea documentației tehnice pentru echipamentele ce fac obiectul activității de service, administrarea ei astfel încât să poate fi accesată în caz de necesitate de personalul tehnic;
– instruiește personalul tehnic și aduce la cunoștința acestuia particularitățile instalațiilor cu care aceștia lucrează;
– menținerea nivelului de cunoștințe la standardele momentului pentru a putea răspunde oricăror provocări de ordin tehnic ce pot apărea în activitatea curentă;
– administrează și caută furnizori pentru materialele, sculele și piesele necesare desfășurării activității;
– întocmește oferte conform procedurilor curente;
– consiliază tehnicienii aflați în teren în scopul rezolvării problemelor, telefonic sau pe teren, după necesități.
Beneficii
– salariu competitiv + beneficii extra-salariale: tichete de masă, prime anuale de sărbători (Paște, Crăciun);
– zile libere pentru evenimente speciale;
– contract de muncă pe durată nedeterminată;
– programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională.